[Lyrics] Davido — Fem  David375
Nigerian music star and award-winning singer, #Davido makes a return to social media as he drops off his highly anticipated single "Fem".

This comes as his first song in 3 months following the release of D&G video months back.

Listen and Download Below:-

LYRICS
(Verse 1)
E be like you don dey talk too much, small talk you don dey talk who talk, fem, Baddest

Oboy you don dey doo too much, small talk you don dey look who talk, fem and the baddest

Person wey dey find the pity, omo no dey give me itty bitty, just call me, you wan know 30bg, you go know 30bg when you see 30bg

You wey dey find the pity, odogwu say we like to party, just call me, you wan know 30bg, you go know 30bg when you see 30bg

(Pre-Chorus)
Uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, make una tell am to call me, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh

(Chorus)
Why them come dey para, para, para, para for me, why everybody come dey para, para, para, para for me

Why them come dey para, para, para, para for me, nawa 30bg we go para, para, para, them go para for you

(Verse 2)
Bеfore the, beforе the matter get serious, before the whole matter gets dangerous

You need to make sure you don't stay too much cos if you say too much, I fit to run up on you

You see say I get fans wey dey para gan, you see seh my own G pass G-Wagon

My nigga, I set trains, no twitter star I get men, I no dey gather boys, I dey live my life, man dey turn am to shoot on-site

When me say na me dey give them life

Them go tell me who dey give them mind, give them mind, live my life, man dey turn am to shoot on-site

When me say na me dey give them life, them go tell me who dey give them mind, give them mind

(Pre-Chorus)
Uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, make una tell am to call me, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh

(Chorus)
Why them come dey para, para, para, para for me, why everybody come dey para, para, para, para for me oh

Para, para, para, para for me

https://www.9jaloud.com/t8868-download-now-davido-a-good-time-full-album-is-out#9921

Do you want to download all latest  Nigeria Music ? Click here >> Nigeria Music

To Download Your Favorite music Videos Click Here>> Music Video

Get all music Lyrics On 9Jaloud Music Lyrics

Get all Celebrities Gossip Here 👉👉 Celebrities Gossip
We the 9jaloud team want to hear from you all,  drop your comments below. (Registered Users Only