[Lyrics] Tiwa Savage — Koroba Tiwa-s55
Afro-pop Nigerian Female singer, Tiwa Savage aka African Bad Gyal released another single dubbed "Koroba".
This latest Afrobeats entry serves as a follow-up to her recent single "Dangerous Love" released few days ago.
Tiwa Savage is working on her forthcoming album that will arrive later in the year.
For the purpose of the fans and our users here we bring to you the lyrics to the song 'Koroba'
In case you haven’t download the Song yet, check it out below alongside the Lyrics

Listen, download & enjoy below;

LYRICS
(Verse 1)
I no come this life to suffer, if I follow politician, you go hear am for paper, Dem go call am prostitution
Who no like enjoyment, if money dey for pocket, shebi na national budget oh, we go blow am like trumpet
(Chorus)
Koroba, koroba, koroba, koroba, koro, oya carry your eh ..., koroba, korokuru, koroba, koroba koro oya carry your eh ...
Koroba, koroba, koroba, koroba, koro, oya carry your eh ..., koroba, korokuru, koroba oh, koroba koro oya everybody carry your something
(Verse 2)
E say darling I'm watching you, small thing you turn mugu
You come dey shout ole, the money you no work for
Bad commando, you carry overload, yawa dey igboro, s'o wole, ko wole 
(Chorus)
Koroba, koroba, koroba, koroba, koro, oya carry your eh ..., koroba, korokuru, koroba, koroba koro oya carry your eh ...
Koroba, koroba, koroba, koroba, koro, oya carry your eh ..., koroba, korokuru, koroba oh, koroba koro oya everybody carry your something
(Verse 3)
I don't mean to bother you at all, monkey dey work bamboo dey chop
Kilamity you say you be talk and do oga, tell me wetin you fit do
I don't mean to bother you at all, monkey dey work bamboo dey chop
Kilamity you say you be talk and do oga, tell me wetin you fit do 
(Chorus)

They End!!!

https://www.9jaloud.com/t14587-music-tiwa-savage-koroba-mp3#15653

Do you want to download all latest  Nigeria Music ? Click here >> Nigeria Music

To Download Your Favorite music Videos Click Here>> Music Video

Get all music Lyrics On 9Jaloud Music Lyrics

Get all Celebrities Gossip Here 👉👉 Celebrities Gossip
We the 9jaloud team want to hear from you all,  drop your comments below. (Registered Users Only